Alla inlägg den 25 november 2007

Av Pia - 25 november 2007 17:25

är uppe men som sagt så är de inte tända än. Får hålla på det till nästa helg. JUldukarna är framplockade och en röd vaxduk ligger på bordet (den jag köpte igår) även två löpare ligger på bordet med för att få det lite finare. Den enda lampan som jag tänt är en julstjärna som hänger i köksfönstret. Det är ingen vanlig utan det syns inte så tydligt att det är en om man inte tittar lite närmare.

Igår köpte jag en ny lampa till min byrå i hallen. Det är med touch-effekt och skärmen är av glas. Den jag hade innan var en vanlig skärm på och det var lite farligt med tanke på att mitt monster gick mot den hela tiden så den blev sned, vilket kan resultera i att den kommer mot glödlampan och fattar eld. Ingen bra idé om man vill lämna lampan tänd när man går hemifrån. Utöver det har jag gått på stan med min mor och köpt lite julklappar, hittade en hel del ochpriset var kanon. En dörrmatta till julen nu införskaffades med. Det är en katt (dock inte svart) som ligger i en tomteluva. Tyckte den var lite kul och kostade ju bar 40 kr så varför inte;)

Tvättat har jag gjort en hel del med nu ihelgen och tre maskiner blev det igår, har ändå en hel del kvar innan allt är klart.

Nu har jag bara vardagsrummet kvar att göra iordning, måste tänka ut något där granen sen ska vara. Efter det ska alla kartonger ner i källaren igen.

 


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards