Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Måste bara....

Av Pia - 9 augusti 2007 17:05

visa en underbar bild på min goa o söta Thindra. Nyvaken o ett spännande ljud hörs så ögonen e som vanligt som parabolantenner i storlek. Resten... ha ha ja det ser ni. Bilden är inte den bästa men den e så söööt.

 


 
 
bambi

bambi

9 augusti 2007 17:13

Så söt! :)

Har själv två missar hemma... katter är underbara djur!

http://bambi.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

9 augusti 2007 17:21

Puss på lilla fräsetussen;)

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia Puma

9 augusti 2007 17:44

Bambi; visst e dem. Älskar min lilla tös.
Millis; fräsetuss vad menar du med det;)

 
Filifjonkan stryker Thindra över nosen

Filifjonkan stryker Thindra över nosen

9 augusti 2007 20:26

Åå så gullig hon är din Thindra stora dasslock till ögon på helspänn. Den lilla rosa tungan lite utanför åå stryker med pekfingret på virveln ovanför hennes nos precis..hon fnysnyser då,,,älska din Thindra så mycket du kan

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Pia Puma

9 augusti 2007 20:31

Ja du fjonkan, kärleken till henne e obeskrivbar o visst har hon en virvel o ögonen e inte långt ifrån storleken på ett dasslock:)).

 
Pialotta

Pialotta

10 augusti 2007 00:57

Härliga foton du har i din blogg.. kissen påminner om min jag hade för en del år sedan.. Smulan hette hon:-)
Ha de gott..tjingelong

http://kafferasten.blogg.se

 
Filifjonkan igen fredag

Filifjonkan igen fredag

10 augusti 2007 05:28

Morrn morrn inne och hälsar på din Thindra kan väl säga godmorgon åt dig med då..:) hon är så fin lille fröken Thindra hoppas det inte regnar hos dig här öser det och är så kvalmigt så man känns blöt redan..uscha ha en bra dag idag

http://filifjonkan-se

 
mossygreen

mossygreen

10 augusti 2007 08:24

Kära Pia Puma!
Jag har tillbringat alldeles för mycket tid med att sortera bilder i datorn och vimsa runt på flickr.....besöker ju din fotoblogg flitigt men glömmer ju bort denna bloggen!! Shame om me!
Men du vet ju om att jag är vimsig och du vet också att jag är totalt frälst i dina bilder....så det slätar väl över det hela lite grann...eller ?!
Skönt att jobba på förm. för då har du ju hela efterm och kvällen på dig att njuta. Jag jobbar ju på kvällarna oftast och det har ju också sina fördelar. Kram på dig och kämpa på!!!

http://mossygreen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 3 augusti 2009 15:38

ett tips för er scrapbooksugna. Inkido har ett blogcandy till utlottningen så passa på att kika in. Sista chansen är den 5 aug så det är inte lång tid kvar nu;)...

Av Pia - 18 juli 2009 20:41

Här är kortet som jag tidigare inte ville visa. Kortet är på Tudor och gavs till veronica som var med och hjälpte till så Tudor och hans familj kom in. Hon och hennes kille ställde upp att ha Tudor lite extra så att transporten kunde lösas till mig. ...

Av Pia - 18 juli 2009 11:50

Ja det har varit så otroligt varmt den senaste tiden och det är inte bara vi som lider. Även mina katter far illa och speciellt Thindra i värmen. Hon har kräkts de dagar när det varit som värst och då är de ju innekatter. Jag jobbar ju förmiddagar oc...

Av Pia - 28 juni 2009 17:25

Jag har nu fixat bilderna på de färgade stämplarna som jag gjorde igår och här har ni resultatet. Jag är helt såld på dessa då det får en lite akvarelleffekt på bidlerna. Jag som alltid älskat akvarell men som inte själv kunnat måla med det. Det är e...

Hej

Av Pia - 27 juni 2009 22:36

Jag vet, jag har varit urusel på att skriva men hoppas jag kan komma igång lite igen. Åtminstone att uppdatera;) Jag har fått en anställning nu så nu jobbar jag inte som vikarie längre samtidigt så tar ju mitt arbete tid med katterna. Men lite pyssel...

Ovido - Quiz & Flashcards