Direktlänk till inlägg 10 juni 2007

Bilder:)

Av Pia - 10 juni 2007 14:33

Ja som sagt har jag ju skickat efter kameran nu o den borde komma i veckan. Tar säkert ett tag att lära sig den men har två som vill att jag ska ta kort åt dem, inget avancerat sen ska jag på studentmottagning på fredag med så hoppas jag vet var avtryckarknappen e tills dess:)


Var o hittade en sida genom foto i fokus o jösses vilken undebar fotosida. Jag kan titta på dessa bilder i timmar o det är sådana här bilder jag brinner för men som jag hoppas jag några % kan komma närmare med den nya kameran. Inte för att jag tror att jag nånsin kan ta såna då jag e självlärd men lite liknande.

Gå in o njut vet jag:) O Clara/Mossygreen tror du kommer älska dem med. 

 
 
Millis

Millis

10 juni 2007 18:27

Underbara foton...tack för tipset!
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

;)jag

10 juni 2007 19:37

Jag har några till men denna hade allt på sin sida. Bara älskade nyckelpigorna o grodorna.

 
Eva

Eva

10 juni 2007 21:08

Tusen tack puma!!!!1 för den sidan sååååååå vackra bilder...

http://hobbyochhantverk.egetforum.se/portal.php?re

 
Ingen bild

Pia

11 juni 2007 04:43

Varsågod Eva, visst e den underbar.

 
Anna Stilla

Anna Stilla

11 juni 2007 21:43

Den där sidan har jag nog tittat sönder i veckor nu. Tammy /fotografen/ rent av målar med sin kamera. Min kamera räcker inte till det. Det behövs ett bättre optik för att i öht komma i närheten av dessa bilder. Har din kamera kommit? Du kommer säkert att ha roligt tillsammans med kameran. Blev det en Olympus?

http://www.annastilla.blogspot.com

 
Clara

Clara

12 juni 2007 08:40

Men Pia...fattar du vad du har gjort!!!! Du har spolierat hela min dagsplanering....jag skulle ju städa, laga mat, tvätta och pyssla och sen börjar jag jobba kl 15,00....men nu kommer jag ju att sitta här och bara åååååha och ooooohha framför datorn i flera timmar!!!! Så jäkla mycket vackert....TACK, underbara människa för denna länken!!! Men nu får du faktiskt ta cykeln och komma hit och hjälpa mig med städningen för jag har inte tid, måste titta mer....:=)Millis säger att den kameran jag beställt påminner om den kameran som du köpt....säg inte att vi köpt samma kamera....för då skrattar jag ihjäl mig!!! Isåfall får vi nästan starta en blogg tillsammans ...typ, Olympuslovers blogg :=) Kram på dig och tack än en gång....förresten så skulle det varit jäkligt kul att träffa dig och Millis....vi bor ju faktiskt inte så långt ifrån varandra....skulle vi inte kunna arrangera ett möte till hösten, vi kunde ju mötas på halva vägen eller nåt. Bara en tanke...vi kan väl fundera på det!! Kram igen och klappa Thindra från mig!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Ingen bild

Pia

12 juni 2007 09:30

Förlåt Clara;)

 
Clara

Clara

12 juni 2007 09:52

Har inte du cyklat ännu......nu ser du till att masa dig hit :=) PRONTO! Nä, nu måste jag titta lite mer på bilderna :=)
Jag har förresten bestämt nu att du INTE får använda din kamera förrän jag har fått min......för det är orättvist!! Hihi!
Nu ska vi se vad farbror Frej tar fram
En Olympus, se där och vad kan man med denna tingest göra....
Jo, ta foton så vackra så man hela världen kan hänföra....hihi, idag är jag väldigt stissig, kan det bero på mitt kamerainköp! jag som vanligtvis INTE är en prylmänniska har idag helt plötsligt förvandlats till ett teknikfreak!!!!! Tjohej sa fabror Frej!
Förresten menade jag allvar med bloggen.....ska leta upp ett exempel så du får se vad jag menar...återkommer!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Ingen bild

Clara igen....

12 juni 2007 10:07

http://3191.visualblogging.com/
En blogg där två tjejer tar ett foto varje dag/morgon...en kul grej!

 
Ingen bild

Pia

12 juni 2007 13:54

Ha ha knas Clara. Min kamera transporteras hit just nu hi hi men vem vet kanske kan jag hämta den sen jag har ju ingen avi än ;) men kanske:)
Nä du Clara jag ska fota massor innan din kamera kommer hi hi.

Visst e grodorna söta, bara älskar dem.

 
Ingen bild

Filifjonkan

13 juni 2007 16:09

Ja denna sida är sagolik så vackra bilder man blir andlös..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia - 3 augusti 2009 15:38

ett tips för er scrapbooksugna. Inkido har ett blogcandy till utlottningen så passa på att kika in. Sista chansen är den 5 aug så det är inte lång tid kvar nu;)...

Av Pia - 18 juli 2009 20:41

Här är kortet som jag tidigare inte ville visa. Kortet är på Tudor och gavs till veronica som var med och hjälpte till så Tudor och hans familj kom in. Hon och hennes kille ställde upp att ha Tudor lite extra så att transporten kunde lösas till mig. ...

Av Pia - 18 juli 2009 11:50

Ja det har varit så otroligt varmt den senaste tiden och det är inte bara vi som lider. Även mina katter far illa och speciellt Thindra i värmen. Hon har kräkts de dagar när det varit som värst och då är de ju innekatter. Jag jobbar ju förmiddagar oc...

Av Pia - 28 juni 2009 17:25

Jag har nu fixat bilderna på de färgade stämplarna som jag gjorde igår och här har ni resultatet. Jag är helt såld på dessa då det får en lite akvarelleffekt på bidlerna. Jag som alltid älskat akvarell men som inte själv kunnat måla med det. Det är e...

Hej

Av Pia - 27 juni 2009 22:36

Jag vet, jag har varit urusel på att skriva men hoppas jag kan komma igång lite igen. Åtminstone att uppdatera;) Jag har fått en anställning nu så nu jobbar jag inte som vikarie längre samtidigt så tar ju mitt arbete tid med katterna. Men lite pyssel...

Ovido - Quiz & Flashcards